tisdag 2 mars 2010

God morgon!

Nu har jag haft tre sköna dagar ledig och känner att en del mina krafter är tillbaka för några timmar iaf.

En intensiv vecka ligger framför mig. Men det är alltid trevligt att få träffa fina barn, ungdomar och vuxna.

Idag blir det hygienutbildning för att kunna vistas i köksmiljöer på rätt sätt, därefter skall jag möta upp F och kolla vidare på hans inbjuningskort, sen blir det att försöka hinna äta något med Thomas innan vi skall vidare på ett Stolta Föräldrar möte när det är färdigt är bara att ta sig hem och försöka få ut alla handlingarna innan midnatt.

Nu sitter jag med kaffe, två knäckebröd, tittar ner på tangentbordet och tittar ur om vart annat. Termometern visar på - 10 grader igen och en massa snö ute. Vill ha vår nu, vårsol, vårknoppar och vårkänslor.

Hoppas att ni får en bra dag!

Inga kommentarer: