fredag 5 mars 2010

Idag lyste vårsolen igenom

Idag lyste vårsolen igenom snön. Och jag kände lite lite gnutta av framtiden.
Det är fredag och en skön helg ligger framför mig. Tanken var att A+J och E och Sandy skulle fira min födelsedag idag. Men tyvärr har A gått och blivit matförgiftat och ligger hemma och kräks. Jag hoppas att hon blir bättre snart.

Men i vilket fall så blir det fira tillsammans med Sandy och E och det blir trevligt det med. Väntar på dem nu, men det är en buss som är sen.

Den här veckan har varit en fin vecka. Haft en del fina djupa samtal, träffat mina goa ungdomar.

Jag funderar på att kolla med A om han vill ses på måndag. Eller så funderar jag inte alls på det. Men någon måste väl ta första steget. Fick en bild av honom och såg väldigt fin ut tycker jag. Så jag funderar på att träffa honom...tror jag.

Inga kommentarer: